خونه ی ما...




نظرات 6 + ارسال نظر
یاسی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:02 ب.ظ

ای جاااااانم.به به چه خونه ی قشنگی محمد جووون.میشه منو دعوت کنید این صفارو از نزدیک حس کنم؟
چه توی رنگ آمیزی خوش سلیقه است.بعد این خطای آبی بارونه؟الهی

قدمت به روی چشم یاسی جان ،خونه خودته....آره بارونه...بارون دوس داره هر وقت بارون میاد میره تو حیاط زیر بارون.

وبلاگ محمد جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

وبلاگ محمد هم در دست احداث هست
http://picasoo.blogsky.com

:))) نیگاتو رو خدا هر کی ندونه فک میکنه وبلگ محمد تونلی،سدی،جاده ایی ،راهی چیزیه.....
ایشالا بزرگ شه تونل و سدو ....اینا رو هم میسازه. فدای چشمای مهربونش.،خنده های قشنگش....

طراوت شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

خیلی بانمک کشیده. خوش رنگ خوش رنگ
فاطی جون بهت تبریک میگم که حس پسرت اینقدر خوش رنگ و زیباست

سلاو طراوت جان.خوبی عزیزم؟ قربونت....محمد احساسش خیلی لطیفه و کلن بچه ی حساسیه...
ممنون عزیز دلم.

طراوت شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

محمد مامان و بابای خوبی داره. این آرامششه که باعث خلق این نقاشیا شده گلم. البته احساسش هم هست مسلما

میگم این آهنگه دل منو برده! خیلی نازه. عاشقشم

فاطمه شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

خیلی سخته مادر خوبی بودن .خدا کنه من اینطور که میگی باشم طراوت عزیزم...
من این آهنگ رو خیلی دوس دارم...خیــــــــــــــلی...

قیچی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

آهنگ اینجا بالا نمیاد متاسفانه اما نقاشی خیلی زیبا بوود
وبلاگ محمد هم خیلی عالی بوود فقط نویسنده و کارگردانش رو معرفی می کردین بدک مدک نبودا...

نویسنده و گارگردانش بابا کوروشه...البته منم گاهی سعی میکنم نقش دستیار کارگردان رو ایفا میکنم،ولی خو حرف، حرف خودشونه بعد منم میگم اصن به من چه ....:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد