بوسه هایت

بو سه هایت بر تنم جان می دهد


عقل را نا خوانده فرمان می دهد


صبر را از شهر بیرون می کند


شرم را یکباره جیحون می کند


جان من از سینه بر لب آمده


بوسه هایت باده بر دست آمده


بوسه هایت مستِ مستم می کند


آبرو را تیغِ دستم می کند


دامن دل را به هوس می زند


حوصله را سر به فلک می زند


بوسه هایت را رها کن،وا مگیر


تا شوم همسنگ آن مستان پیر


شعر من از بوسه ی تو هست شد


خوب و بد این جا همه یک دست شد



ف.ح

92/6/17



نظرات 11 + ارسال نظر
ممدوسین چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

تولد مبارک شاد پیروز و سعادتمند باشی

سلامت باشی آقا...

طراوت پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

فاطی چرا نمیای شمعاتو فوت کنی؟ دو روزه برات روشن کردم تو خونمون
پس خودم برات آرزو میکنم فوت میکنم!
که الهی خوشبخت باشی. الهی سربلند باشی. الهی همیشه افکار شاد و امیدوارکننده و پیروزی و... داشته باشی.
الهی هر چی از خدا میخوای بهت بده.
که الهی سیل هیچوخ نبردت، اما غماتو غصه هاتو افکار خسته تو زوووودی ببره

وای مرسی طراوت عزیزم.تو همیشه پر انرژی و شادی و حرفهات امیدوار کننده .ممنون عزیز من

یکانی پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

خیلی زیبا
یاد این شعر فروغ افتادم :
لبانت را همچون حسی گرم از هستی به نوازش لبهای عاشق من بسپار

خیلی قشنگ بود

رویا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ

فاطی عزیییزم تولدت بسیاااار بسیااااار مبارک باشه خاانوم خوببم.

سلام رویا جان .ممنون از لطفت

قیچی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ق.ظ

تولدت مجدد مبارک و شعرت هم عالی بوود مخصوصن یک سوم اول و یک سوم آخرش

تشکر مجدد و شما لطف داری عزیز،داداش...

یاسی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

تولدت مبارک.اینجا خونه ی فاطی جونه که دارم کامنت میذارم. .جای همه ی دوستان خالی.
نظرم و حضوری میگم.به به میوه هم اومد.تو عمرم 12 شب میوه نخورده بودم

طراوت دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

یاسی داشتیم؟! نه داشتیم؟! دل سوزوندن؟

belladona جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام فاطی جونم خوبی عزیزم وای خدا فاطی جون تولدت مبارک عزیزم البته با این تاخیر واقعی:$ عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده شاعر ناز یکی یه دونه م:-*

فاطمه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ب.ظ

وای طراوت نمیدونی چقد دوس دارم یه شب همه خونه ی ما دور هم جمع شیم:تو،حسین و فاطمه،یاسی،ممدوسین،بلادونا، ندا، رویا و...

سلام به روی ماهت بلادونا جونم.دل به دل راه داره عزیز

یاسی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://cashcool.blogsky.com/

فاطی توی ننوشتن روی منو کم کردیاااااا

چه کنم یاسی جون .درگیر زندگی هستم شدیدن

قیچی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

یلدات مبارک آبجی
دلتنگیم
به یادتیم زیاد

عزیزم.
منم دلتنگم .تو که منو میشناسی دلم تنگ بشه میام اونورا .امیدوارم شرایطش پیش بیاد بتونم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد