واسونَک..

واسونک، شعرِ محلی شیرازیه که در مراسمه عروسی بخصوص اگه سنتی باشه مهمان ها برا عروس و داماد میخونن.

 

جِنگه،جِنگه ساز میاد از بالای شیراز میاد..... 

 

بشنوید، با صدای محمد نوری

نظرات 9 + ارسال نظر
پرتال جامع تبلت ایرانیان یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.Tabletir.com

سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید. شما هم از وب سایت ما دیدن کنید پرتال جامع تبلت ایرانیان ( 1st. Iranian Tablet Portal ) www.Tabletir.com ads@tabletir.com *********************************** اخبار، دانلود، بررسی های تخصصی... www.TabletIR.com صحفه اصلی پرتال www.Forum.TabletIR.com تالارگفتگو پرتال در صورت امکان سایت مارا در وبلاگتان لینک کنید برای تبلیغات با ما تماس بگیرید : Ads@TabletIR.com

یاسی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ

فاطی من عاشق این آهنگم.اصلن یه وعضی(آیکونه بلادونای باحال با ذوق معصومانه)

منم. آرومه و دلنشین.یک دلی و صداقت آدمای گذشته رو یادم میاره

یاسی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

واقعن روحش شاد محمد نوری صدای همیشه زنده ی تاریخ ایران.خیلی دوسش دارم.

آدم با صداش جوون میگیره .موافقم

یکانی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

با محمد نوری کلی حال می کنم مخصوصا شالیکارش ...
از آهنگ های شیرازی یکی بود قدیما گوش می دادم :
" شهر شیراز فصل گل ... " خواننده اش رو نمی دونم کی بود ولی فک کنم اط تصنیف های خیلی قدیمیه تازگی ها هم فک کنم سیما بینا خونده باشد

سیما بینا رو نشنیدم باید دانلودش کنم. مرسی

masoomeh یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

خیلی با حال بود عزیز

خواهش میکنم جیگر.هیچی به باحالیه وجود مبارکه شما نیست.

کوروش یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

خیلی جالب بود این واسونک منو می بره به ناف شهر شیراز و یادم به بچگی خودم میوفته زمانی که در مجلسای شادی و عروسی های آشنا و فامیلا این نوع واسونکا می خوندن و بعدش کل میزدن ما هم چقد خوشحال بودیم به خوندن بزرگترا گوش می دادیم.

اتفاقن منم یادم افتاد به عروسیای اوون قبلنا تو حیاط خونه هاشون بود یادش بخیر

belladona دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

ای جووووووونم فاطی اتفاقا ما امشب یه مهمون شیرازی داریم واسش گذاشتم خیلی حال کرد دمت گرم بوووووووووووووس

چه خوب .که مصادف با اومدنه مهمونه شیرازیه شما بووده .خواهش میشه.سلام به حضوره مبارکش برسوون

قیچی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

محضوض شدیم بسی
نوازنده های ویالونش چقد مثبت بودن...

فاطمه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

امید است که محظوظ شده باشید بسی نه محضوض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد