خاطرات ماندگار...

دیدنه عکسهای یادگاری واقعن حال و هوای آدم رو عوض میکنه .همیشه عکس رو بیشتر از فیلم دوس داشتم .عکسهای یادگاری که تو سفرهای مختلف گرفتم.عکسهای یادگاری که با دوستام گرفتم.این چن تا عکس خیلی خیلی به دلم نشست: 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

زیبا هستند. به من سر بزن اگه دوست داشتی لینک کن

ممنون نسترن جان .اسمتو خیلی دوس دارم

مسلمان ایرانی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://zartoshtenik.blogfa.com

سلام. فاطمه خانم عکس یادگاری از سفرها خیلی خوبه، البته گاهی هم فیلم برداری مفیدتره. من گاهی اوقات توی طول مسیر، از مسیر فیلمبرداری هم می کنم.

بعضیا می گن اسلام به زور وارد ایران شده، با مطلبی در این مورد در خدمتیم.

میرسم خدمتتون..

belladona چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

فاطی جونم این عکسای دلبر حال منو دگرگون کرد و الان در فضا به سر می برم البت اگه خودت توشون بودی که آبجی رو حسابی سورپرایز می کردی قربونت برم.میگم فاطی معرفیشون نمی کنی این مناظر طبیعی جیگر طلا رو؟کجان اینجاها؟

الهی من فدات.الان فضا داره حاال میکنه.اینجاها همون جاهایی هستن که بهت گفتم جیگر

یاسی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

فاطی نمیگی من از حسادت میمیرم.توی واقیت این مناظر و دیدی ؟؟؟؟فدای چشمات که اینقدر قشنگ ثبت منظره کردی.
فاطی بیا با هم بریم از نزدیک این مناظر و ببینیم .واسه تو تجدید خاطره است واسه من هم همراهی تجدید خاطره ی دوست میشه.

یاسیییی منو بگی حسود یه چیزی
آره والا دلم تنگ شده واسه سفر...

رویا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

عکسات فوق العاده زیبا ست...مخصوصا دومی و سومی...رنگبندیش عالیه...مرسی ازین خاطرات رنگی و شاد....

قربانت عزیزم .رویا واقعن این مکانه متعلق به عکسه دومی جای قشنگی بوود عینه بهشت.

masoomeh چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست
همچو عکس رخ مهتاب که افتد در آب
در دلم هستی و بین من وتو فاصله هاست

یعنی الان دلم میخواد این فاصله رو با چاقوو تکه تکه کنم بریزم تو کارووون

قیچی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ

عالی بودن همه عکسا.
وضوحشون در حد امام، کیفیتش خدا، رزولوشنش پیغمبر.
و البته انتخاب من عکس یکی مونده به آخر هست

و صد البته انتخاب من هم همون بوود

قیچی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

فاطی این نسترن کامنت اول یهویی فک کردم نسترن کوچولوی خودمونه

شاید باور نکنی ولی منم دقیقن تا باز کردم اینجا رو همین حس بهم دست داد

یاسی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

منم مثل حسین فکر کردم نسترن کوچولومونه بعد یهو دیدم چه باحال بچمون وبلاگ زده


اصن یاسی هرکیو میبینم اسمش نسترنه یه حسی بهش دارم

یاسی جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

دخترما کجاست.نسترن و محمد حالشون بهتره عزیزم؟؟خسته نباشی پرستار مهربونم.بووووووس
ولی نمیگی اینجا هم مریض داری باید بیای سر بزنی ...آپ کنی جیییییگر.

قربونه معرفتت.فدای مهربونیات.نسترن بهتره ولی محمدو که بردمش دکتر گفت آسم کودکان داره اسپری واسش نوشت .داره مصرف میکنه.ایشالا که بهتر میشه .سرما اصن واسش خوب نیست.

خدا نکنه تو مریض باشی .تو راهه خوب بودن و سالم موندن رو خوووب بلدی عزیز

موبیوس کبیر جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

تو عکسا اولی و سومی یه چیز دیگه ان. واقعا قشنگند. مخصوصا عکس ضد نور اول با تونالیته های مختلف زرد و نارنجی.

ممنون.
این وجود شما هم قشنگه با تونالیته هایی مختلف از همه رنگ ،همه چیز.موندم چیزی هست که ندونی .یعنی همونی که خودم گفتم کتابخونه متحرک

آرشید چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام و درود بیکران
سپاسگزارم از این همه زیبایی که بر چشمان شایق ما هدیه فرمودید .

واقعا مرا به حال و هوایی دیگری برد .
از این حس خوب
باز هم سپاس

سلام
خواهش میکنم

یکانی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ http://yekaniy.blogsky.com

عاشق یادگاری هامم مخصوصا موقعی که حمیرا گوش می دم ..
عکسهای زییبایی گرفتین و چه جاهای جالبی ...

صداش یادم نمیاد صدای حمیرا رو میگماا.من مخصوصن عکسایی که با دوستام انداختم اصن میرم به حال و هوای همون موقع ..
ممنون چشاتون زیبا میبینه

فاطمه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://nashenavayan4.blogfa.com/

سلام چقدر دلنشینه این عکسها تصورکن تو طبیعت واقیشی من که از این سفرها ببینم تو عمرم هزاربار خدامو سجده میکنم

خیلی جالب بود، هزار بار خدامو سجده میکنم...

خدایا شکرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد