ساده دوستت دارم

  

هر چه بیشتر می گذرد 

 

هر چه بیشتر آدمها را می بینم و می شنوم 

 

عزیز و عزیز تر می شوی 

 

مرا به بازی الفاظ نیازی نیست 

 

با همان احساس صادقانه و کودکانه ام 

 

دوستت دارم 

 

ساده،دوستت دارم 

 

بی هیچ نقش ونگاری 

 

بی هیچ رنگ ولعابی 

 

دوستت دارم بی آنکه بدانی 

 

دوستت دارم 

 

تا خاکسترینه ی فرجام، 

 

بی چون و بی کدام 

 

تمام..... 

 

 

پ.ن:تا با غم عشق تو مرا کا افتاد.....

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

زیبایی به زیبایی چشمانت
دوست داشتنی به دوست داشتنی احساست.
زیباترین جمله ی دنیا دوستت دارم هست اما حیف که خیلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته.ولی چقدر قشنگ دوست داشتن واقعی ..ساده وپاک و کودکانه رو بیان کردی.مرسی

قربونه شما یاسی خانوووم...

belladona پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

فاطی جوووونم عزیزم

belladona پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

فاطی این تصنیف خیلی مشته خیلی

فاطمه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

ای من قربونه تو بلادونا اون بغض چی بود پس جیگر؟
آره والا از اون تصنیفاست این .میدونی گاهی وقتا بعضی صداها و آهنگاا خیلی میچسبه تو یه وقتای خاصی ،اصن حال آدم عوض میشه،حال میده شدید

کوروش شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

خیلی قشنک بود حس صمیمیت و صفا رو ازش حس کردم .

حس صمیمیت و صفا رو از وجود مبارکه جنابعالی هم قشنگ میشه حس کرد

موبیوس کبیر یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم
به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم
حکایتی زه دهانت به گوش جان آمد
دگر نصیحت مردم حکایت است به گوشم
مگر تو روی بپوشی و فتنه باز نشانی
که من قرار ندارم که دیده از تو بپوشم
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
که اگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

سعدی

قیامت می کنی سعدی بدین شیرین سخن گفتن....

قیچی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام فاطی ِ عزیز امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشی
نوشته هات مثله همیشه عالی بوود و حست و خودت هم به همچنین
ایشالا موفق باشی آبجی گلم
بنده همچنان با دیال آپ هستم اما وظیفه بوود بیام با هر بدبختی شده یه عرض ارادتی داشته باشم به دوستان
کهاول از تو شروع کردم که برام خیلی عزیزی
بچه ها رو ببوس و به کوروش هم سلم گرم منو ببوس و مواظب خودت باش خیلی زیاد

قیچی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

اوون سلم گرم رو ابلاغ بفرما
بووس هم که جای خود داره
(آِکونه سوتی در حد تیم ملی)

فاطمه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام عزیزم.سلامت باشی ،شما لطف داری.حالا همینم غنیمته.درس میشه ایشالا.

آقا تکلیف ما رو مشخص کن.به کوروش سلام برسونم؟سلام گرم تو رو ببوسم؟ چیکار کنم؟

ولی خودمونیما دوتاش حال میده.. تا باشه از این سوتیاااا

سمیرا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام عزیزم ...

همه رو خوندم ...اون قسمت که از همسایه هات نوشتی عالی بود ...

لطفا منو لینک کن ...مرسی.
http://orderoffriends.blogsky.com/

سلام سمیرا جون.تو لطف داری عزیزم .از بودنت خوشحالم و دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد