شاید تقدیر باشد....شاید.

آدمیه دیگه ، هزار تا اتفاق ممکنه بیوفته.......

.

.

.

و افتاد،یکی از آن هزار اتفاق افتااد.


کاش برای آنها که دوستشان دارم و ندارم،همیشه اتفاق خوشایند بیفتد.


کاش برای آنها که دوستشان دارم و ندارم ،اتفاقی نیفتد که از فرط فریاد کشیدن طعم خون گلویشان را بچشند.


کاش برای آنها که دوستشان دارم و ندارم ،اتفاقی نیفتد که بخواهند 200 کیلومتر بی انکه بدانند کجا می روند بدوند.


کاش برای آنها  که دوستشان دارم و ندارم، اتفاقی نیفتد که حتی در خواب اشک چشمانشان خشک نشود.


کاش برای آنها که دوستشان دارم و ندارم،اتفاقی نیفتد که ببینند و کمرشان بشکند.


کاش برای آنها که دوستشان دارم و ندارم،اتفاقی نیفتد که بخواهند نگاه پر از ترحم اطرافیان را تحمل کنند.


کاش برای  آنها که دوستشان دارم و ندارم،اتفاقی نیفتد که چشمانشان،گونه هایشان ،دستانشان محروم بماند از نوازش دستانی کودکانه،دستانی لطیف،پاک ،معصوم،کوچک.

.

.

.

چقدر دنیا پیش چشمت بی ارزش می شود وقتی این اتفاقها را می بینی،چقدر خوبیها با ارزش میشوند وقتی این اتفاقها را می بینی.


و زینب(س)الگویی والا برای تحمل این اتفاقها.و صبر زینب این روزهابهترین همدم برای زخم گلویم،برای پای خسته ام،برای چشمه ی چشمانم.....

نظرات 4 + ارسال نظر
موبیوس کبیر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

ناراحت شدم
از فرط ناراحتی هیچی له ذهنم نمی رسه
من رو هم شریک بدون در غمها و مشکلات

ممنونم.

اصن برام قابل هضم نیس.کاااش همه ی اینایی که دیدم و شنیدم خوااب باشه.نمیدونم چی بوود؟ تقدیر؟ قسمت؟آخه چرا این بچه....سخته،دیدنش خیلی سخته....

یاسی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

الهی فدات بشم.غصه نخور فاطی جون یه حکمتی هست که ما ازش بی خبریم.سختیشو نمیشه انکار کرد.خدا برا هیچ کس نخواد این غم و .ایشالا تبدیل به خیر بشه عاقبتش.میدونم که خدا هزار تا خیر دیگه نصیب این بچه میکنه و نمیذاره این غم واسه شما و کوچولوی نازنین بمونه عزیزم.به زودی خنده ی از ته دلش و میبینی و میخندی ایشالا.بازم ببخش که به موقع نفهمیدم تا کنارت باشم.

یاسی چقد در کنارت بودن آرامش بخشه.چقد با تو خندیدن لذت بخشه.چقد خوبه که تو هستی.
حتمن حکمتی داشته.یادمه همیشه میگفتن خدا خودش هوا بچه ها رو داره و فرشته هاش مراقب بچه ها ن و خدایی که این تقدیر رو واسه علی رقم زده قطعن برتریهایی هم نسبت به دیگران نصیبش میکنه من این رو مطمئنم.

belladona سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

فاطی جون واقعا ناراحتم. از دیشب که این پست رو خوندم هر دفه یادت میفتم غصه م می گیره دوستم. نمی دونم چی بگم در مقابل این سختی که تحمل کردی فقط از خدا واست آرامش می خوام گلم.

خدا نکنه تو غصه ت بگیره که اصن غصه بهت نمیاداااا ابرو کموون

ممنون عزیز

یاسی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

میگم فاطی از طرف من به نسترن یه حرف خوب بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد