همینطوری...





نظرات 7 + ارسال نظر
قیچی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

خیلی باحالن
فاطی اینا یه جورایی شبیه آدمای کره ی شمالی هستن
من همکارم سه ماه اونجا ماموریت بوود چیزای جالبی تعریف میکرد مثلن اینکه دقیقن شکل هم شدن بس که نظام کومونیستی اونجا حکمفرما بوده.

من فک کنم چینی باشن آخه کره ایاا یه کم گشادتر از اینان چشماشونو میگما

قیچی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

اوونی که اوون ته علامت قیچی رو نشون داده خیلی روشنفکر بووده و خوش سلیقه

قیچی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

ضمنن فاطی این پست قبلیت نمیدونم چه مشکلی داره که کلن کند میکنه بالا اومدن وبلاگتو
من سر کا هم امتحان کردم. خیلی بد بالا میاد . فک کنم از عکسشه. می خوای تغییر بده بینیم چی میشه هان؟

فاطمه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

واای من هر وقت به این عکس نیگا میکنم خندم میگیره

باشه تغییرش میدم .عکس کیو بذارم خوبه؟

فاطمه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

فک کنم الان خوب شده نه؟

یاسی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

آخی ...نازی ...چقدر زشتن اینااااا.کپی برابر اصلن همشون.

میگم یاسی اینا در برقراری روابط دچار مشکل نمیشن؟!

رویا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

یه کلیپ چند وقت پیش دیدم،یکی از همین کره ای هاا،،رو نشون می دااد،یه زن آراایش کرده و نااز شده(در استاندارد کره ای ها) کم کم شروع کرد،آرایششو پااک کردن،هی رفته رفته تغییراتش بیشتر می شد،تا سر آخر متوجه می شدی که مَرده...

وقتی سوال دوم زیر عکس رو دیدم،یاد اون کلیپ افتادم...خیلی جاالبه نژاد و ژنتیکشون...مردااشون اصلن ریش میش ندارن...

دقیقن.اگه یه کره ای کنارت بشینه وتو فقط دستاشو نیگا کنی اصن متوجه نمیشی مرد یا زن.(قابل توجه مردان ضمخت ایرانی،البته به استثنای آنها که سفیدو بی مو هستند...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد