خاطرات ماندگار

باغ ارم بعد از حافظیه  یکی از مکانهای مورد علاقه ی من بوود و هست.


یادمه بچه بوودم ،مدرسه نمی رفتم.بابام اونجا کلاس داشت.منو هم همراه خودش برد.این دانشجوها ریختن رو سر من و سوال پرسیدن و فضولی کردن که چنتا خواهر داری ؟چنتا داداش داری؟چه میدونم خونتون کجاس؟ و ازاین قبیل فضولی ها...


یکیشون یه انار کوچولو بهم داد ،بس که باهاش بازی کردم و بهش ور رفتم حسابی آبش در اومده بووود (از بچه گی در این زمینه با استعداد بوودم) خلاصه ما این انار رو گذاشتیم در جیب شلوار بابا ،فشار وارد شدن بر انار همان و پاره شدنش همان .شلوار بابا از بالا تا پایین رنگین شد ومزین شد به رنگ آب اناری...


تا خونه فاصله ای نبوود .منو رسوند خونه شلوارشو عوض کرد و برگشت.


یادمه اینقد میترسیدم که عصبانی بشه و دعوام کنه ولی دعوا نکرد.اون ترسه رو هنووز یادمه ....


........


بعدها هم باغ ارم یه جای دنج و آروم بوود برای خلوتهای خودم ،برای همصحبتی و همنشینی با بهترین دوستانم....









نظرات 7 + ارسال نظر
موبیوس کبیر شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ب.ظ http://drstrangelove.persianblog.ir/

باغ ارم برای من یاد آور برخی خاطراته که از گفتنشون حیا دارم!!
امان از اردیبهشت شیراز که آجر ساخنمونها هم در این فصل مشغول جفت گیری اند

امیدوارم خاطراته شیرینی باشه .حالو میگفتی ،غریبه خو بینمون نیس کاکو همه خودمونی هستیم...

آره دیگه زمین و آسونش تو این فصل مست میشه...

قیچی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

به به چقدر زیبا و عالی
چقدر خوبه که آدم از یه جایی اینقدر خاطره داشته باشه. دلُم هوای شیرازو کِـــرد عاموووو
بابت عکس هایی هم که گذاشتی خیلی ممنون.

تو فقط دلت هوا میکنه ،خو عامو یه سر پوشو برو یه نفسی بکش تو باغ ارم جیگرت حال بیاااد..

خواهش میکنم.

کوروش دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ

خوشا شیراز و وضع بی مثالش
واقعا باغ ارم جای قشنگیه خوش به حالت که بچگی اونجا میرفتی جای من اونجا خالی بوده ها....

چیو جای تو اونجا خالی بووده .حالا که داری تلافی میکنی نمیذاری نفس بکشم....

belladona دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام فاطی جونم خوبی عزیزم؟اینقده حالم خوب شد وقتی عکستو دیدم ینی باغ ارم در مقابل کمال و جمال تو کم میاره والله!بعدش دوستتونو معرفی نمی کنین؟

قربونه تو برم من.
من با جمال و کمال چیکار دارم بلادونا جونم .تو اینا رو معرفی کن من دوستمو معرفی میکنم...

یادته تو وبلاگ قبلی یه عکس گذاشته بوودم از دوران دانشجویی ،من داماد شده بودم و زینب در نقش عروس بوود .این همونه، دوستم زینب

نون الف جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://lore.blogsky.com

عاشق شیرازم ولی تورو از شیراز بیشتر دوست دارم :-*

فاطمه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

قربونه تو ندا جوون، خیلی عزیزی واسم

یاسی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

باغ ارم برای منم خاطرات زیادی و همراه داره....یادش بخیر.چقدر دلمون میگرفت اما همچنان خوب میخندیدیم .

مهم همین خوب خندیدنه هست یاسی.من وقتی خسته م،خیلی خسته،مانیک میشم شدید.بعد از شیفت شب قبل از تحویل دادنه بخش نمیدونی چه وضی دارم..بس که میخندم اشکام در میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد