قلب قرآن.



نظرات 4 + ارسال نظر
قیچی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

حال خوبی داشت ای پست و آهنگش
آرامش بخش بوود درست مثله خودت که برای آروم کردن یک دنیا، کافی هستی...

فاطمه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

داشتم این اهنگ رو گوش میدادم ،همزمان این عکس رو دیدم.دقیقن همین حس و حال خوبی که میگی اومد سراغم....
من خیلی این سوره رو دوس دارم ،خیـــــــــــــلی..
یادمه دبیرستانی بودم رفته بودم مسابقات قرآن، مرحله ی استانی.یه قسمت از این سوره رو برا من انتخاب کرده بودن ،با ترتیل بخونم. وقتی فهمیدم این سوره س دیگه مسابقه و استرس و این حرفا یادم رفت ،اصن دیگه برام مهم نبود که حالا چندم بشم رتبه بیارم یا نه.واای حسین با یه عشقی من اینو خوندم ،تو چشای خودم اشک جم شده بوود ،کیف کردم...یادش بخیییر...

فاطمه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

نا گفته نماند اول شدم(آیکونه خود تحویل گیری همراه با بروز عواطف و هیجانات نارسیستیکیی)

خیلی وقت بوود آیکون نساخته بوودم

قیچی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

پس قاری قرانم بودین ما خبر نداشتیم حاج خانووم...

نه بابا،از این سعادتا ندارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد